czwartek, 19 kwietnia 2012

Dla każdego coś tildowego

             Doliczyłam się właśnie, że uszyłam już 24 Tildy różnego gatunku. Menażeria na dobre zajęła miejsce dzieł Tolkiena na komodzie, gdzie pomieszkuje, no i robi się coraz ciaśniej.  Na szczęście są dobrzy ludzie na tym świecie i pomagają mi się uporać z nadwyżką :)


             Gęś Wilhelmina młodsza siostra Ździśka - wysokość 24 cm. Wilhelmina mówi stanowcze nie kolorowi różowemu więc przybrała barwy eko, materiał na spodenki ma ładny i niepowtarzalny. Taką gęsią można pochwalić się przed znajomymi na grillu ;)

Gęś Wilhelmina
          
            Żaba Ludwika uszyta na kolejne życzenie, tym razem dla małej Marysi ma 25 cm. W łapce trzyma małą żabkę. Na zdjęciu nie widać ale ręczę, że żaba ma bieliznę i nie straszy golizną od spodu ;)

Żaba Ludwika
             
        Kura Henrietta została uszyta na Wielkanoc 2012 i do tej pory jak na razie pilnuję jajek ;) Henrietta jest dość dużym przedstawicielem kurzastych - ma aż 37 cm wysokości a to znaczy, że jest większa od gęsi! Sick! Ale ten drób rośnie!

Kura Henrietta
       
         W poszukiwaniu materiału na sweterek dla Teodora przeszłam chyba pół miasta. Na początku szukałam różowego polara, kiedy w moje oko wpadł ten fioletowy materiał. 100% czystej wełny i o zgrozo wcale nie taniej ;) Dobrze, że Miś Teodor (33cm) nie jest zbyt wyrośnięty ;) Misiek ma naszyte dwie łatki w kwiatuszki. Wspólnie z resztą Menażerii uważamy, że jest uroczy a Wy? :)

Miś Teodor
             
        Z tym ślimakiem wiąże się pewna historia, znajomy chciał, żebym uszyła cytuje "Nierządnego Ślimaka - oczy przymglone, nóżka koślawa, ruuuuch posuwisty i wszędzie zostawia po sobie niemiły ślad." Trudne to zadanie ;) Ja ślimaka uszyłam w wersji milusiej, jednak plan uszycia Nierządnego siedzi w mojej głowie. Ślimak Przemek dostał imię po pomysłodawcy ;) Ślimak mierzy sobie 23 cm obślizgłości  ;)

Ślimak Przemek

4 komentarze:

  1. Jestem ZAUROCZONA, znalazłam na FB adres Twojego bloga i nie mogłam się powstrzymać, aby tu nie wejść. Cudności :)
    pozdrawia Manufaktura MMS

    OdpowiedzUsuń
  2. They are perfect! Wonderfull job!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne tildy tworzysz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń