czwartek, 12 kwietnia 2012

Tildy, tildy - kocham Tildy a Wy?

             Jak można się domyśleć po tytule posta na dobre opanowała mnie mania szycia Tild, każdą chwile po pracy albo w weekendy poświęcam im. Jeśli jest taka choroba o nazwie tildomania to ja na nią niestety zapadłam. Stworzyłam z mojego pokoju pracownie. W dwóch wielkich pudłach mam wszystkie materiały, w trzecim guziki, igły i kordonki,  każdy kto mnie odwiedza, wychodzi cały obleziony w nitkach :) Nie mówiąc o desce do prasowania, której właściwie już nawet nie składam. :) Tildoszał na całego. Pora więc przedstawić Wam resztę mojej tekstylnej ekipy.

              Zdjęcie archiwalne Zdziśka - archiwalne ponieważ już niestety nie ma go w mojej wesołej gromadce, został sprzedany i mieszka teraz w Warszawie ;) Zdzisiek jest pierwszą gęsią, którą uszyłam. Pewnie go już nie powtórzę w takim wydaniu, bo skończył mi się materiał na spodenki.


Gęś Zdzisiek



                Żyrafa na zdjęciu poniżej została uszyta na zamówienie, dla Małej Damy. Tkaniny dobrałam intuicyjnie, okazało się, że Mała Dama uwielbia kolor różowy, więc z miejsca pokochała Żyrafkę.



Żyrafka

               Druga Żyrafa uszyta po stracie pierwszej ;) ma na imię Julian na cześć mojego ulubionego aktora i naprawdę nie wiem czemu tak bo ani trochę jest do niego niepodobny :) Julian mierzy 30cm.

Żyraf Julian

            Czas na słodkości, bardzo mi się spodobała książka Tone "Sew Sunny Homestyle" - tam wypatrzyłam dwa projekty które mi bardzo przypadły do gustu. Obydwa stworki są szyte podobnie, zajączka właściwie zerżnęłam z książki a wiewiórce zaprojektowałam orzeszka bo nie bardzo wiedziałam co trzyma ta książkowa w łapce. :)

Zajączek z lodem


Wiewiórka z orzeszkiem





3 komentarze:

  1. To jest świetne !! ;)
    Lubię to !! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu napiszę byś widziała ;p
    Sony Alpha SLT-A35 ;)
    Dostałam na urodziny, wymarzony prezent, domagałam się lustrzanki przez jakieś dobre 2 lata i mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje Tildy są piękne :) Bardzo starannie uszyte. Pozdrawiam
    Widziałaś mnie na FB, ale zapraszam jeszcze tutaj :)
    http://pocieszanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń